Att göra stan osäker

     

Idag gick jag upp klockan 07:00 fast att jag hade sovmorgon. Jag hjälpte Julia med sina glosor innan hon åkte iväg till skolan. Efter att Julia åkt drog jag hem till mig och duschade, städade, tvättade, sydde Petras byxor och städade i Lemmys terrarium. Vid 09:15 kom pappa och vi åkte iväg och övningskörde det gick kanon, var förbi en sväng på jobbet också och lämnade Petras byxor. När jag kom hem gick jag och la mig igen och sov en timma. Vid klockan 13:45 blev jag upplockad av Ellen oh Krisse och färden bar av till stan. Väl inne i stan lämnade Krisse oss för en lunch med sin mamma och Johan. Jag och Ellen blev alltså övergivna. Vi gick raka vägen till HM såklart, jag köpte hårfärg, jag gav upp allt vad blont hår heter då jag inte orkar med attt mitt hår ska växa ut så jag kan blondera mig. Jag och Ellen satte oss och tog en kaffe och pratade skit.
     

När kaffen började ta slut ringde Krisse och informerade om att hon var klar. Jag fick för mig att jag skulle köpa en jävligt snygg Fred Perry tröja som var svart med guld kant, den hade ju varit kanon inför kvällen. Men när jag stod där inne i provhytten så kändes den inte helt hundra, så jag sket idet och Ellen fick ta den istället. Efter Stadium gick vi till systemet och köpte sprit inför kvällen. Dagen började gå mott sitt slut och det var dags att åka hem och göra sig klar inför kvällen. Så här sitter jag nu i strumpbyxor och BH i Tobbes säng med datorn i knät och färg i håret. Ser på klockan att det är dags att ta ur färgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0