Groddar och inredning

   

Fy fan vilken snygg bild, jag är verkligen snyggast när jag är nyvaken. Mina groddar var klara idag så det blev en mycket god frukost med naturell yoghurt vanilj och min fina müsli, två mackor med sallad, groddar ost och gurka, fantastiskt gott. Vid Tio tiden cyklade vi in till stan och kollade efter julklappar till Julia samt massa annat. Jag blev sugen på att köpa en ny kamera så de tåls att tänka på. Vi gick till Fiesta och hälsade på mamma som jobbade, Tobbe tog en mer och jag en kaffe. Vi kollade på ny soffa och lite annan inredning. Jag är helt såld på en lampa som jag känner att jag måste ha (Finns bild nertill). Har även hittat massa andra fina saker som är ett måste, men det får bli när vi har flyttat, går ju tyvärr inte att samla på sig massa skit innan man har rensat ut. Tyvärr är stolen som Yngve Ekström har designat fruktansvärt dyr, man får hoppas att jag träffar på någon på en loppis hos någon som inte vet va den är värd. Ska också kolla lite lister och se om man kan göra lite snygga ramar, Så lite tråkiga lister en burk guldspray och pappas geringssåg kan bli kanon. Nu ska jag ta och äta lite men kommer snart tillbaka.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0