Sötaste barn

Fy faan vilken dag. Jag är hatiskt idag och är trött på idioter, lågbegåvade jävla idioter ren av sagt, Tur att jag har fantastiska kollegor. Dock var vi inte så många i teamet idag utan var bara 4 stycken Jag, Maria, Linn och Christopher. Dagen gick rätt fort och de var skönt, Nu är jag hemma hos min pappa och ska vara barnvakt åt Vilja och Elof då pappa ska spinna. Pappa ringde mig idag och frågade om jag kunde hämta Elof tidigare från dagis. Elof hade ramlat och skrapat upp en nagel så den stod rakt upp, fy faan vad jag rös när jag hörde de, men Ellen fick rycka in och hämta tidigare. Men självklart kommer min kollega Magnus och ska vara värre, han berättade när han skulle handla i en affär en gång, ni vet affärsdörrar har ju oftast en metallkant längst ner på dörren, och någon slog upp dörren precis när Magnus skulle in och han river upp hela nageln, fy jag dör så äckligt. Tur att jag inte har varit med om något sådant äckligt. Det västa jag kan tänka mig att vara med om en olycka och får ett sår så benpipan sticker ut, ne nu måste jag sluta prata om detta, jag ryser och får ont i underarmarna. Nu är det cops på tv. Jag och Tobbe kollade alltid på cops innan men har tappat de lite då alla avsnitt går igen om och om igen. Men Tobbe har ju ett nytt favorit program bonde söker fru he he gubbvarning. Imorgon vill jag sova ut men hinner inte ha någon superlång sovmorgon då jag måste till körskolan och plugga. Få ta en powernapp när jag kommer hem. Julia ska iväg på vattendisco med en kompis, efter discot ska dom hem till Tobbe och äta pizza som vi har förberett. Tycker det är roligt när Julia har kompisar hos oss/Tobbe. Nu ska jag gå och pussa Vilja och Elof god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0