Underbett

Det var nog lite tidigt innan när jag skrev. Kollade på det när jag kom hem från jobbet, det var sjukt mycket stavfel i mitt inlägg FRUKOST. Jag glömde även min mat idag till jobbet samt att jag glömde bort att ge Lemmy mat. Jag fick så dåligt samvete när jag satt på jobbet så jag ringde mamma och bad henne åka hem och ge Lemmy mat samt ta med min matlåda. Mamma viste inte om hon vågade ge Lemmy mat men lovade att göra ett försök. När hon kom tillbaka för att lämna min matlåda och lämna mina nycklar så sa hon att hon öppnat terrariet och kastat in sallad men vågade inte tömma maten som låg kvar från gårdagen. Jag skulle nog inte ringt henne när hon var på väg och sagt att det var viktigt att hon stängde terrariet medans hon tar ut matskålen och går till kylen föra att hämta sallad, då Lemmy brukar rusa ner och kasta sig ut och klättra i gardiner och annat. Men vist hon hade gärna fått jaga runt på honom i lägenheten, hade varit en rätt kul syn, Citat av mamma- Han satt ju där och stirrade på mig, han kunde ju gått till attack. Hum okej mamma så stor är han inte än. Om du jämför med bjässen nere till vänster och jämför med Lemmy tillhöger.

Jag älskar hans underbett 

 

Dagen gick sjukt segt och jag var måttligt irriterad under hela dagen. Tur att jag inte hade så mycket tid i svaret idag utan hade mest administrativtid. Jag hade verkligen inte lust eller orka att prata med någon och framförallt inte vara trevlig. Satt bara och väntade ut min tid och till slut slog klockan 16:15 och jag fick dra. Jag kände mig extremt otrevlig mot mina kollegor jag bara tog mina saker och gick, raka vägen till körskolan. Jag satt och pluggade och sen var det körlektion. Alltid lika kul att köra med Helen, ibland blir det mycket prat och lite koncentration. Måste skärpa oss, det är ju ändå Helen som ska vara min lärare he he. När jag kom hem plockade och diskade jag lite. Sen lovade jag Tobbe att baka kladdkaka till honom så den står i ugnen nu, Måste gå och kolla till den. Och sen slänga mig i duschen innan Efterlyst börjar.


                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0