Shipp Shipp

Även att det har varit skitväder så har dagen varit kanon. Jag slutade jobba klockan 17:00 och cyklade raka vägen hem, När jag kom hem så låg hjärtat och sov. Jag ville krypa ner bredvid honom, men kände att det inte hade varit så snällt att krypa ner helt blöt och kall, han hade nog fått en shock då. Tobbe började laga köttfärssoppan som vi skulle lagat igår, Det var en utsökt soppa som serverades med ostmacka. Jag har nu vikt min tvätt och hängt upp mina lampor, det blev riktigt bra. Dock var sladden lite kort och lampan hängde för högt upp, men jag fixar de någon annan dag. Tråkigt bara att jag var tvungen att stoppa i mer tvätt i tvättmaskinen och det betyder ju självklart mer tvätt att vika. Tobbe sitter med fötterna på bordet och jag känner nu att det luktar bränt, han råkade komma för nära ljusen med sina strumpor ha ha. Imorgon är jag ledig och ska ha sovmorgon, stänga av mobilen och använda öronproppar är det bud på. Imorgon är det sagt att de ska snöa och jag hoppas verkligen att det blir en skitkall vinter så vi slipper allt slask, om det nu ska vara vinter kan den väll i alla fall vara kall och isig istället för regnig och slaskig. Challe ringde mig igår och frågade om jag och Tobbe skulle med till Köpenhamn den 28/11 och gå på tivolis julmarknad, och självklart vill vi det, kommer bli kanon mysigt och jag hoppas att det blir kallt och snöigt så vi får en bra julkänsla. Nu måste jag hoppa in i duschen och värma mig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0