Lekplats is the shiiiit

Idag var jag barnvakt åt Vilja och Elof då pappa jobbade och Anna tränade. Det märks att jag inte är van vid lekplatser, jag tog på mig alldeles för lite så jag frös. Det blev två trevliga timmar då Arvid och Oliva kom ut med Challes mamma alltså barnens mormor. Vi gick sedan hem till mig och åt vars en macka och strax där på kom Anna och hämta Vilja och Elof, Vilja skulle iväg på dans (funky kids) så jag blev då själv. Jag la mig i soffan och kollade på tv, mycket skönt. Jag väntade in tiden på att Tobbe skulle komma hem så vi kunde käka, men när Tobbe väl var hemma så blev det ingen mat ändå. Då kön i affären var sjukt lång, så det var ju bara till att lyfta luren och bjuda in sig själv till pappa och Anna. Så här sitter jag nu och inväntar maten. Ikväll blir det också fotboll på KM i goda vänners lag. Måste nog gå och vara social. Bye bye

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0