Rödtjut och festligheter


Igår var det som sagt fest hos Ellen och Krisse, dom hade gjort så fint så det var bara till att korka upp vinflaskan och inta positionen. Tobbe tog det lugnt då han skulle vara discopappa mellan 21:30 till 23:00 och var tvungen att dra strax innan 21:30. Men vi andra höll ställningarna och festade på. Det var mycket trevligt att Gustav och Emmy var där, jag inte träffad dom på mycket länge. Gustav har ju bott i Norge och kom hem i Fredags, Gustav berättade att han börjat plugga på distans och pluggade bryggeriteknik, han skulle flytta till Stockholm och göra praktik på ett ölbryggeri, Det verkade faktiskt riktigt kul. Klockan rullade på och helt plötsligt var det dags att bege sig till stan. Jag mötte upp Tobbe vid mellanstadiediscot så vi kunde ta sällskap in till stan då dom andra tog en taxi. När jag och Tobbe var framme vid KM så satt Ellen och några andra där upp. Jag och Tobbe ställde oss i baren och Tobbe köpte öl. Vi tittade oss omkring och insåg ganska snabbt på varandras ansiktsuttryck att vi inte skulle stanna någon längre stund, så efter att Tobbe druckit upp, cyklade vi hem och la oss i sängen och pratade en stund, sen somnade både jag och Tobbe.


 
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0