Standard

Det är skillnad på standard och standard. Jag var precis och kollade på lägenheten och lämnade mitt intresse. Jag skulle nog trivas mycket bättre där än i min lägenhet jag har idag. Så är det någon som vill ha en tvåa i Kalmar hör gärna av er till mig så kan vi lösa detta. Det fanns sjukt mycket förvaring och inte ens jag skulle kunna fylla alla lådor och skåp. Det ända som var lite tråkigt med den var att skåpsluckorna hade jävligt fula handtag, någon missfärgad vit plast som lutade åt gult, och som sagt var det endel hantag och skulle kosta multum att byta ut alla dom. Men jag hoppas att CA har förstånd att välja mig då jag är en exemplarisk hyresgäst som är lugn och sansad. Det roliga var att när jag stod där och väntade så kommer Emil med sina barn och bor i samma ingång. Snart kommer Tobbe, han har varit och handlat. Vi ska göra köttbullar och potatis, Tobbe har önskat idag. Jag ska städa och plocka lite. Efter allt detta ska vi kolla färjan, Tobbes och mitt måndagsnöje. Ne nu kan jag inte sitta här mer utan måste börja städ. Blev ju inte att jag vek min tvätt igår


Kommentarer
Postat av: Geezern

hallå majset! ser fedt najs ut din blog. jag är impad! saknar dig zneckan!

2008-10-28 @ 19:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0