Söndags mys

Idag är det dags att ställa om klockan ett varv bakåt och vi får en timma extra. Morgonen började med att vi åt frukost, efter frukosten sydde jag in Nennes keps, han har ju huvud som en treåring . Jag måste snart hoppa in i duschen och göra mig iordning, Min dag är helt totalt uppbokad. Nu om en timma ska jag till Ikea och införskaffa mig massa prylar jag behöver, ska ta och sätta upp mina lampor ikväll och behöver sockerbitar och kontakt samt lite glödlampor. Efter Ikea ska jag och Tobbe handla mat och innan vi kan handla måste vi komma överens om vad vi ska äta. Vid klockan fem är det spinning som jag måste gå på då jag missade pumpen igår och känner mig sjukt lat över detta. Tobbe får allt ta och laga maten idag för jag hinner inte jag måste städa, vika tvätt samt tvätta. Imorgon är det lägenhetsvisning och jag hoppas de går vägen, men jag tror att jag har rätt liten chans då det är inflyttning omgående och jag har tre månaders uppsägning som vanligt, men jag pratade med kalmarhem och frågade om i fall att dom har någon som kan tänka sig ta min lägenhet innan tre månader sa dom att det går att lösa, så jag får hoppas på att Ca god tar det och litar på att kalmarhem fixar en ny hyresgäst rätt snabbt. Jag gillar verkligen den lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0