Party Work Party

Igår hade vi utbildning på  jobbet. Vi gick igenom det optimala kundmötet och lite så. Var faktisk lite skönt att slippa sitta i svaret för en stund.Vi slutade 16:30, jag cyklade då hem och gjorde mig iordning inför kvällen. Vi skulle träffas på banan för att ha trekramp som inkluderade bowling, dart och mini golf. Jag sög på alla tre sporter,jag som brukar vara grym på bowling. Efter allt sportande skulle vi bege oss till byttan för att köka. Jag och Isadora valde hummer, Jenny valde kyckling och Josefin valde fläskfilé. Till detta var det då buffé med allt man kan tänka sig förutom en vanlig sallad, jag letade efter en vanlig hedelig sallad men icke. Till efterätt åt vi marängswiss som var pricken över i:et. Det var en trevlig kväll och jag var slad att jag slapp jobba dagen efter.
                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0