Mandel effekten

Om någon skulle krama mig nu skulle jag säkerligen flyga ur mitt skin, den så kallade mandel effekten, jag har badat i sjukt varmt vatten. Jag och Tobbe ska snart lägga oss i sängen och mysa och kolla film. Jag är sjukt trött känns som jag har feber, och de är inget jag orkar med. Att ligga hemma och vara sjuk är det värsta jag vet samt att det är jävligt oekonomiskt. Det är ju rätt skönt att det är löning på fredag, jag tror jag får en rätt bra lön denna månaden. Jag undrar vad jag ska slösa den på. Borde nog lägga undan en del, men det är ju så lätt att bara föra över tyvärr,  jag är inte så bra på att spara. Borde ha ett konto som är låst för uttag men icke, tänk vad pengar jag hade sparat då.


Kommentarer
Postat av: Kristina&Ellen

hahahaha.... mandel effekten var roligt! det hade vi velat se!!! NÖJD?!

2008-10-21 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0