Lovely

Nu börjar jag känna att helgen är på väg och det känns hur skönt som helst. Min morgon började bra. Jag har suttit hela morgonen på körskolan och pluggade och ätit frukost, Sjukt god macka med fetaost och grönsaker med en stor kopp kaffe. Och vid 12:00 körde jag 2X 40 lektioner. Efter körskolan gick jag till stan och köpte en present till Tobbe, han fick tre nya kalsingar, och till mig själv köpte jag ett hårspänne. När jag kom hem höll Tobbe och Julia på att städa så jag började hjälpa dom. Nu är vi klara och jag är strandsatt i sängen, golvet är nytvättat och blött. Sitter och funderar på vad vi ska äta ikväll. Tror det blir bakpotatis faktiskt med räkor och sallad, Tobbe får nöja sig med skinkröra för han hatar skaldjur. Jag är också sugen på grönsaker med dipp så de ska jag slå till på. Nu ska jag vara lite social och prata ihop mig med hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0