Lemmy <3

Sitter hemma i Tobbes soffa och kollar i ditt ansikte och dricker te. Under kvällen har jag lagat mat, pluggat teori och så har vi badat. Efter att vi kollat klart på i ditt ansikte så ska vi kolla klart på de avsnitt av Irene Huss som vi på börjat för några dagar sedan, Jag är sugen på att sy en klänning tills imorgon men jag hinner inte ställa mig och göra ett mönster och sedan plocka ut alla mönsterdelar samt sy den och fixa tyg. Jag har ju lite annat att göra imorgon så det får bli till nästa fest. Jag har föresten fått en sjuk drille på läkerol och gärna split pear licorice fantastiska om jag får säga mitt, men raspberry licorice funkar också bra. Nu ska jag borsta mina gaddar och gå lägga mig i sängen och kolla film. Saknar faktisk Lemmy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0