KFF

Jag sitter och väntar på att fotbollen ska ta slut ca 30 min kvar och KFF leder. Efter fotbollen ska vi handla, ska göra en kycklingsallad tills ikväll. Pratar med Ellen nu på msn och hon undrar om jag ska med ut, men ne jag tror jag skippar att gå ut med två vilda singlar. Jag håller med Fiffi att det kan vara lite svårt att gå ut med singlar ibland då dom är överallt och ingen stans. Tillslut sitter man själv i baren och undrar vart alla tog vägen. Ne det orkar jag inte med. Jag är också trött på brudar som tro sig veta mest och som gärna lägger sig i andras liv och som dess utom ser ut som krockade skithus, pinsamt pinsamt. Jag kan inte tycka att det är en bra egenskap att leka hobbypsykolog och tro sig veta bäst om andras liv. Man kommer aldrig kunna älska alla och jag skulle absolut aldrig tillåta mig själv att lägga min energi på en människa med dessa egenskaper, hon förstör bara mer och mer för sig själv. Jag har kommit på att jag tycker det finns för lite produkter med viol ex doft samt smak. Jag vill ha schampo, balsam, hudkräm, handkräm yoghurt och massa andra saker med viol, i love it.

Ps. KFF vann med 1-0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0