Helt okej

Idag har jag jobbat och det var helt okej, har varit lite trött på mitt jobb ett tag och har nu börjat söka nya jobb, skickat iväg ett cv idag och hoppas på svar. Tror att det känns lite lättare då jag jobbar 4 dagar i veckan. Veckorna känns inte så långa då. Jag kom hem vid 16:30 idag och när jag öppnar dörren känner jag lukten av rengöringsmedel, Tobbe hade då städat hela min lägenhet. Det tyckte jag var snällt. Jag satte mig och pluggade lite teori och började göra mig i ordning för att träna step vid 18:50. Jag cyklade iväg och mötte upp Anna vid gymmet. Träningen gick också helt okej idag, jobbigt så klart men det ska det ju vara. Imorgon ska jag träffa Hannaa efter jobbet, jag undrar vad vi ska hitta på, blir väll kanske en fika eller så. Tänkte att jag skulle ut och springa på kvällen så allt för sent blir det inte. Men nu är det dags att kamma luggen efter att ha haft mitt blöta hår i en handuk ett bra tag, annars kommer luggen stå rakt upp. Så en sammanfattning av dagen blir alltså att den var helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0