Fredag kväll

Det blev bakpotatis med räkor och sallad för min del och skinkröra för Tobbes. Medans potatisarna var i ugnen så passade jag och Tobbe på att bada. Tobbe räknade upp vad han tyckte var rimligt att han skulle få av mig i julklapp ha ha
1: En fred Perry tröja
2: Ett par Levis jeans
3: Ett par låga Dr Martens

Tycker ni detta låter rimligt med tanke på resten som också ska ha paket, tycker jag brukar vara generös när jag köper paket till honom för 1500 men det är väll inte tillräkligt hehe. Men Tobbe brukar aldrig vara snål som förstå året vi var ihop och firade jul fick jag en sticksåg och de var ju gulligt eller hur, nu är ju de i och för sig fyra å sedan och jag har fått många fina paket efter de. Nu vet jag att Tobbe var ironisk men sin önskelista men försöka kan man ju alltid. Ne nu ska vi kolla klart på idol och pratar skit. Vi hade satt en film på nerladdning som inte vill funka, men det är säkert något på tv som vi kan nöja oss med. Det är så skönt att bara vara hemma, och just nu kan jag inte förstå att man kan välja utelivet framför en hemmakväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0