Kaffe, korv och kalla fötter

Denna dagen har bra rusat förbi, Tobbe mötte upp mig efter jobbet och vi åkte till maxi för att handla mat, vi skulle laga köttfärssoppa men vi han inte laga någon soppa tyvärr. Vi bestämde oss för att åka till Fredrikskans för att kolla Kalmar mor Gävle, Kalmar vann med 3-1. Men vi får heller inte glömma att Hammarby spelade och under matchen Kalmar-Gävle ledde Hammarby med 2-1, ska snart kolla text-tv och se hur det slutade. Ska ju också byta sängkläder idag och ska då byta till mitt Hammarbytäcke. Jag får nog allt sova själv under täcket ikväll, Får nog ta och köpa ett Kalmar FF täcke till Tobbe så han blir nöjd. PÅ matchen mötte vi pappa och Nicke. Det var kaffe, korv och kalla fötter. När vi väl skulle gå från läktaren så kunde verken jag eller Tobbe gå normalt, fötterna hade Frusit fast. Det kändes som jag inte hade några hälar, ett fotbad skulle vara på sin plats. Tobbe sitter och äter ostmackor och dricker varmchoklad. Tror att jag ska ta mig lite yoghurt och te. Vi kollar nu på efterlyst och jag börjar bli rädd för hur samhället utvecklas och vilka jävla idioter det finns. Sätt dom på en ö utan mat och vatten och låt dom brinna i helvetet.


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0