Förfest med raggare

Min kväll började hemma hos Tobbe med hans kollegor. Dom ska på firmafest och sedan hämta upp mig för att cruisa och dricka 2,8:or. Men jag höll på att dö under timmarna jag var hos Tobbe. Tobbes arbetskamrater är raggare från Öland och helt klart kanon bra killar, och så klart gillar dom könsrock, vilket jag tror alla raggare från Öland gör, Det finns ju raggare och så finns det raggare!!!, eller ska jag säga det finns raggare och så finns det Ölandsraggare?. Den ena av dom hade med sig sin pappa i alla fall som också jobbar på samma jobb. Och jag har nog aldrig sett en så glad gubbe, jag tror inte han fattade vad han lyssnade på, han ville bugga till könsrock????????, Han försökte verkligen hålla takten men jag kan säga att han försökte förgäves, det var inte ett ända taktslag som var rätt. Vid 19:00 skulle dom mötas på bowlinghallen för att bowla och käka så jag fick allt ta och åka hem. Jag sitter nu och tittar på cops och inväntar cruisingen. Jag ska erkänna att jag är trött och frusen men det kommer nog bli kul. Jag har med mig kameran och lovar att ni ska få en uppdatering imorgon.

,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0