dags att börja träna


Idag har jag haft fullt upp. Jag sov till 10:30. Jag gick upp och åt frukost framför tv:n med datorn i knät. Efter frukosten umgicks jag med Lemmy en stund. Vi kollade på två avsnitt av andra avenyn he he. Jag klev sedan in i duschen och gjorde mig iordning in för dagen, och det är ju söndag idag så då var det joggingbyxor som gällde. Jag satte mig på cykeln och drog iväg till pappa för att skriva ut ett cv. Men innan jag satte mig ner för att skriva mitt cv så lekta jag med Vilja och Elof i skogen, vi gick in efter en stund och Vilja ville leka fest, så hon dukade upp med plast kakor och kaffekoppar så det var ju bara till att vara med på festen när hon gjort så fint. Efter festen målade vi naglarna på Vilja. Jag och Anna gick iväg och handlade innan jag åkte med pappa till spinningen. Måste ta och börja träna ordentligt nu i höst. Anna har ju step varje måndag som jag tänkte att jag ska med på och sen har pappa spinning pass varje söndag så det kan bli rätt bra tror jag. Det är beachen 2009 som gäller. Men har ju i och för sig sagt beachen 2008, 2007 och så vidare, och vi vet ju hur det blev med de he he. Ne nu är det dags att ta tag i träningen, det är ju faktiskt skönt. Men nu ska jag lägga ifrån mig datorn och äta lite. Imorgon är det jobb som gäller så det blir en tidig kväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0