Cv:t gick hem

Skickade ju ett Cv i måndags till ett bolag som heter Mairo, dom sökte en säljare som var duktig inom sömnad. Och idag ringde dom och ville träffa mig på onsdag. Känns skitkul och jag hoppas allt går väl. Mairo är en kedja som inriktar sig på inredning och tyger, dom har ett tryckeri i blekinge där dom tillverkar sina tyger. Det ska bli intressant att se vad dom säger och att få veta mer om vad tjänsten exakt går ut på. Jag lovar att berätta med om hur det gick, läs gärna om företaget på http://www.mairo.se. Imorgon är det lördag och träning står på schemat, ska träna body pump klockan 10:15. Jag är lite orolig för hur mina armar kommer att må, då jag absolut inte har några armmuskler utan bara två korvar med fett och ben. Min träningsverk i benen har precis gått över från stepen i måndags så nu är det väll armarnas tur att plågas. Tobbe kommer att få klä på mig då jag inte kommer kunna röra mig, men Tobbe kommer nog ha lika mycket träningsverk som mig, han ska ju också träna imorgon men inte body pump utan på gymmet. På kvällen ska vi till min pappa och träffa en liten del av min släkt som kommer från Helsingborg, ska bli kul. Träffar dom inte så ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0