285 Kg

Jag sitter nu med hakan nere vid knäskålarna. Tobbe har gått och lagt sig, men jag vart tvungen att kolla på ett program på 3:an. Det handlar om en kvinna som vill bli den fetaste kvinnan i världen. Hon älskar sushi och äter 40 bitar, själv orkar jag knappt 8. Inte nog med att hon är fet hon viker ut sig för att kunna ha råd med all mat hon stoppar i sig. Och hon har två barn som hon kör med, jag fattar ingenting. Det är helt sjukt att man vill leva ett sådant liv. Okej att man är fet och medveten om att man måste göra något då det inte är sunt men att ha det mottot att man vill bli världens fetaste kvinna vad är de. Jag som tycket jag behövde börja äta mycket, men där ligger jag i lä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0