21:03

Snart dags att åka hem. Vilja och Elof sover och jag kollar tv. Vilja vaknade för en stund sedan och var ledsen för att pappa var borta, men lugnade sig snabbt när hon fick sitta lite hos storasyster. Jag ska snart hem till Tobbe. Jag får verkligen hoppas att det inte kommer någon polis på vägen hem, jag har ju inga lysen, och jag lovar att jag ska skaffa. Imorgon är det löning och jag måste skryta lite om min lön, jag fick ut hela 17300 så jag undrar vad jag ska hitta på. Ebba ska nog få ta och sätta i äkta löshår på mig men jag får se hur jag gör med de. Hittade en rätt bra sida på nätet med bra hår. Måste lägga undan en del också. Ska ju köpa lite julklappar i helgen och Elof önskade sig en stor monstertruck och Vilja viste inte riktigt. Usch jag vill inte tänka på hur kallt det kommer att bli att cykla hem. Men väl hemma finns det ett varmt täcke att lägga sig under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0