West Ham United + Everton

Morgonen började med att Tobbes hemtelefon ringde, vi var i och för sig redan vakna men det hade inte hänt så mycket innan den ringde. Det var Zugge som ringde och han ville nog bara prata lite skit skulle jag tro. Jag gick upp och duschade och sitter nu i soffan med en handuksturban iförd bara mässingen, bloggar och äter frukost. Tobbe tittar på West Ham United mot Evertgon och jag sneglar mot tv:en någon gång ibland. Jag måste snart släppa all och göra mig redo för dagen. Först ska vi fira fars dag hos pappa klockan 12:00 och vid tre så ska vi så klart kolla KFF mot Halmstad, Jag skulle ju inte tro att Kalmar går och förlorar nu med dom poängen dom har, men man ska aldrig säga aldrig. Å gud vad kaffesugen jag blev nu fan då. Ne nu måste jag sätta fart, ska ju åka förbi lite affärer och kolla fars dag present till pappa samt klä mig och ta på mig ansiktet. Jag får heller inte glömma apoteket, jag är så snuvig och täppt och min hals känns uttorkad.
Bye Bye suger pie

        

Kommentarer
Postat av: Maracas

Floskeltoppen: "kolla fars dag present till pappa" skrivet av Maja (Dolly Dean Blogg), Avdelning "vem ska annars ha farsdagspresenten"

2008-11-24 @ 17:13:36
Postat av: DollyDean

Någons annans pappa kanske, Tobbe är ju faktiskt också pappa aaa vad säger du nu.

2008-11-24 @ 19:24:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0