Fars Dag

Idag var det fars dag och vi var hos pappa och Anna för att fira, Det var fult ös hela tiden. Vi laddade med lite fotbollskorv i tunnbröd med mos inför matchen idag, KFF-Halmstad. Till efterätt blev det kladdkaka med glass och kaffen jag längtat efter. Det blir så mycket folk när vi ska ses hos pappa. Det är ju jag, Vilja, Elof, Anna, pappa, Ellen, Ebba och Tobbe, mycket folk på en liten yta, hoppas pappa blir klar med utbyggnaden på huset snart. Vi cyklade hem vid 13:30 och började städa. Danne och Ellen kom hem till Tobbe och kollade på matchen. Det var inte så spännande, men som Danne sa, det hade ju varit tråkigt om dom spelade dåligt i sista matchen och sedan gick och vann, tur att det blev 2 lika så man slipper skämmas. Imorgon efter jobbet ska vi in och fira FF:s seger. Det kommer nog vara sjukt mycket folk på stortorget. Nu ska jag börja packa då det är min vecka nu, jag längtar faktiskt hem.

 
               

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0