48 H

Sicken dag. Jag har gjort mycket men ändå ingen ting. Är lite stressad just nu men vet inte riktigt över vad. Har nog tagit på mig lite för mycket samtidigt som att jag kräver för mycket av mig själv. Jag måste nog börja med att tänka igenom dagen innan jag börjar den, alltså göra ett upplägg och strukturera den. Jag är ju ganska duktig på att studsa upp ur sängen när klockan ringer och snabbt göra mig iordning och i samma veva har jag glömt frukosten för länge sedan. Frukosten blir oftast en kaffe. Jag som hade börjat med ett så fint upplägg med frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och kvällsmål. Imorgon måste det bli ändring och jag ska komma in i bra rutiner igen. Men det känns som livet bara är uppbyggt på att äta, men man har faktiskt inte alltid tid för mat. Men jag lovar att göra ett tappert försök imorgon igen. Imorgon ska jag träffa Martina efter jobbet och ska då dra och bowla och käka lite, kommer att bli kul. I övrigt så blir dagen rätt slapp imorgon, mycket möten och många andra uppgifter än att sitta i svaret, men man kan aldrig lita på att schemat ser lika dant ut imorgon som det gjorde idag när jag kollade, då det ändras titt som tät. Gud vilken ångest jag får,  jag är nu inne på http://www.sysidan.se/ och kollar, det finns så mycket kreativa människor som gör så mycket fina saker och jag blir så avundsjuk för att min tid inte räcket till, det är jobb, träning, plugga samt få allt annat att gå ihop. Snälla gud ger mig mer tid, dygnet borde vara 48 timmar istället för 24. Jag vill inget annat än att sy nu, det kliar i mina fingrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0