En helt vanlig lördag


Idag har jag varit på stan med Anna, Vilja och Elof. Det har varit riktigt disigt väder och man har kanske sett 5m framför en. Vi kollade runt och jag hittade lite småprylar som jag vill ha. Jag hittade bland annat jätte fina porslinsburkar med korklock samt salt och pepparkar på lagerhaus som jag ska önska mig i födelsedagspresent. Det ska bli kul när flytten är klar och jag får handla nya prylar till hemmet. Jag vet inte vad det var för dag idag, men det var sjukt mycket folk på stan och det fanns inte en enda parkering. Dess utom har dom nu börjat ta betalt för ALLA parkeringsplatser i hela stan. Efter att Vilja dansat klar så åkte vi hemåt. Anna la in baguetterna i ugnen och plockade fram alla möjliga olika tillbehör som man kan tänka sig ha på en macka. Det var gott med en kaffe och macka efter en mycket kall runda på stan. Elof slängde av sig sina kläder och på med sin spindelmansdräkt han var så stolt över den. För er som inte träffat Elof så är han en mycket scharmig liten kille, lite vild och galen men mycket snäll. Han är den bästa lillebrodern man kan ha.


   

Jag började cykla hemåt vid 15:30 för att möta Tobbe hemma. Jag hade varit och handlat ingredienser till en varm smörgåstårta. När jag kom hem hade Tobbe köpt rosor till mig för han tycket att jag varit lite låg den sista tiden, tyvärr har Tobbe ingen vas så det fick bli en avskuren saftflaska till vas. Men vem blir inte glad när man får rosor bara så där utan att gjort något. Vi sitter nu och väntar på Danne som också ska få varm smörgåstårta, tyvärr så jobbade Fiffi och kunde inte följa med. Nu ska jag gå och förbereda allt.

   


Kommentarer
Postat av: Elsa

Naaaaw, avundsjuk blir jag. Superfina blommor :)

2008-11-11 @ 00:45:22
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-11 @ 00:48:57
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0