Sluta grogga börja jogga

I går kväll var vi som sagt hos Tobbes föräldrar och käkade. Det var riktigt trevligt. Anders och Annika hade varit i Tyskland och införskaffat sprit, vin och öl i mängder. Jag fick grogg på grogg på grogg, Och nu var det ju en tid sedan jag drack något starkare än 2;8 så fnittrig och pratglad blev jag allt, och Anders var så nöjd när han fick mig lurig. Men jag var inte den enda som var lurigm Anders var ju hög i vågen och jag ser sjukt mycket likhet med Tobbe, jag kan verkligen sätta mig in hur Annika har det he he. Fick frågan otaliga gånger om det inte var dags för Anders och Annika att bli farföräldrar snart igen och om det inte skulle bli en lite Melwin, men nja, inte riktigt än va, får hitta en större lägenhet först och för det andra så ska han heta Sid och inte Melwin. Och på tal om lägenhet så har nog jag och Tobbe en på gång, Tobbes morbro ska köpa hus och har en sjukt fin lägenhet på stensö i Kalmar, med tre rum och balkong, det är ju perfekt, ska be Tobbe ringa idag. Vi kom hem runt 00:30 och gick och la oss direkt. Och som tur är har jag ingen bakfylla idag utan känner mig pigg som en mört. Och det känns bra, jag har ju endel att göra , först ska vi cykla och kolla om ett tvättställ till Tobbe samt åka till Kalmar outlet. Och så får vi se om pappa behövde någon hjälp med huset. Vid 17:00 är det spinning och jag ska nog få med mig Tobbes mamma, hon brukar inte vara så svår att övertala. Vi bestämde igår att vi ska ha en sushi kväll fram över med min pappa och Anna, Tobbes syster Linda och hennes kille Henke samt Anders och Annika. Anders är mycket spänd på sushi medans Annika inte är så spänd på sjögräs och wasabin.

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0