Terrarier

Denna dagen har varit upp och ner. Har ont i bröstkorgen och känner mig helt hängig, jag proppar i mig värktabletter och mår bra en timma eller två och så börjar det om på nytt. Det har varit mycket idag på jobbet med både kunder och datasystem som inte vill funka. Efter jobbet hade jag visning på min lägenhet och killen som kollade verkade mycket intresserad, nu håller vi bara tummarna att han kan ta den 1 januari. Efter visningen så cyklade jag hem och Tobbe och Sölve höll på i köket. Maten var precis klar så det var bara till att slå sig ner vid bordet och äta. Jag sitter nu och letar runt på nätet efter lite idéer till Lemmys terrarium som Tobbes pappa ska bygga. Vi råkade nämna för Anders att vi skulle bygga ett nytt terrarium och han blev i extas. Han ringde några dagar senare och berättade om olika idéer han hade kommit på, han hade kollat material och vill nu att jag ska skicka lite bilder så han kan fundera lite till. Nu kliar det i fingrarna på Anders.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0