Sugarpie

Gick upp 07:00 idag för att plugga teori. Jag blir inte klok på alla invecklade frågor som inte är logiska för 5 öre. Jag började jobba 09:30 och denna dagen har gått såå långsamt. Jag har suttit i svaret 2 timmar i rad haft 15 min rast och så tillbaka till svaret i 2 timmar, fy faan inte konstigt att man blir trött i huvudet när man pratar med folk på löpande band, och på en kundtjänst får man inte in kunder som är nöjda direkt för dom kunderna behöver ju inte ringa, utan man får ju bara in arga och upprörda kunder, men i många fall kan jag förstå dom, Det blir mycket kaffe och frukt om dagarna. Jag slutade jobba 18:00 och det var bara till att sätta sig på cykeln och trampa hem, för vid 18:30 så hade jag visning på lägenheten igen så vi får väll se om det går bättre denna gången. Efter visningen så började jag med maten till oss. Det blir kyckling och sallad för min del och kyckling och pommes för Tobbe. Vid 20:00 är det färjan som gäller och vi ska kolla hur det går för Håkan och hans ragg, kan inte tro att han lyckas denna gången, han har ju aldrig varit i närheten ens innan. Blir nog en rätt tidig kväll idag känner mig lite trött och utmattad efter min förkylning och inte ritigt klar i huvudet. Skulle egentligen behöva ställa mig och baka till vårt team möte på onsdag för imorgon har jag inte tid, börjar ju jobba 12:45 och slutar 21:15 men ändå ska jag upp 07:00 och plugga det sista till teorin. Vill bara få det överstökat så jag kan släppa det och slipper då ha det hängandes över mig så jag kan börja med massa andra projekt som just nu snurrar i mitt huvud, jag vill bara vara produktiv och kreativ. Har ju massa idéer och inspiration som bara vill komma ut. Nu måste jag gå och kolla till maten.

Skickade med lite danstips. Se och lär
Bye Bye Sugarpie


Kommentarer
Postat av: Malin svenssoon

Tänkte tipsa dig om två bra gratis-sidor:



Gratisbio är en sida där du ENKELT(!!) klickar på hemsidor för att samla poäng. De insamlade poängen kan du sedan byta mot antingen biobiljetter eller presentkort på 60olika affärer. Tillexempel H&M eller mio. Ange mig (M0lle) som värvare så får du 75poäng som välkomstbonus! bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=545 <- bli medlem här, det är en sida som lanserades alldeles nyligen, så du kan bli en av de första som medlem! Här klicka du också på olika sidor och får presentkort från Siba och OnOFF. De har just nu en tävling där du kan vinna en laptop :)



Läs mer på sidorna :)

2008-11-24 @ 19:24:14
URL: http://Http://Malinsvenssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0