Stress

Detta har varit en rätt tråkig dag. Vaknade 07:00 och morgonen började bra med smoothies och nyheter. Jag cyklade iväg till körskolan och satte mig och pluggade, den biten gick också bara. Men så kom jag till jobbet. Jag undrar om man börja bli stressad över sin livssituation när man känner en klump i bröstet varje gång jag sätter mig vid mitt skrivbord och startar upp datorn och alla program som behövs under dagen. Det är inte jobbet i säg som gör att jag har en klump i bröstet utan bara all stress av att sälja och pristera bäst. Du kan inte göra nog ifrån dig förens det kommer något nytt du måste förbättra. Jag ska verkligen poängtera att jag trivs bra med mitt jobb men just nu är det så otroligt mycket som rör sig i mitt huvud, både privat och på jobbet. Mina arbetskollegor ska ha en stor eloge, då dom är fantastiska allihopa. När jag kommer hem ska jag ställa mig och baka inför vårt team möte imorgon, det blir choklad cupcakes med Marianne i och en frosting på toppen, hoppas dom blir lyckade. Imorgon ska jag och Tobbe ska på stan och kolla julklappar. Jag har varit så snäll att jag skickade ut ett sms och frågade vad mina syskon och familj ville ha, men inte fått ett ända tillbaka. Kanske har sådan tur att dom inte vill ha några paket och då kan jag ju spendera desto med pengar på mig själv he he.


Kommentarer
Postat av: Markus

jaha... hehe jag som trodde man gjorde smoothie på typ glass eller nått :D

2008-11-25 @ 19:15:10
URL: http://tavast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0