Smoothie

Sitter och kollar nyhetsmorgon och dricker smoothies, en perfekt start på dagen. Har börjat göra mig iordning men hamnade i tv-soffan, man hinner ju aldrig titta på nyhetsmorgon annars. Kommer bli skönt att jobba till 21:15, det blir så otroligt skönt när dom flesta går hem runt 16:30 tiden och tystnaden sprider sig i kroppen och all stress försvinner, då hämtar jag mig en kaffe och sitter några minuter för att lugna ner mig. Nu ser jag på klockan att jag nog borde börja fortsätta med det jag höll på med, alltså göra mig iordning inför dagen. Få se om jag hinner med att skriva ikväll eller om jag kanske kryper ner i sängen bredvid Tobbe när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Markus

fyfan får du inte sockerchock med smootie på morgonen? det låter iofs jävligt gott

2008-11-25 @ 08:05:11
URL: http://tavast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns ju inget socker i en smoothie. Naturell yoghurt och bär ;)

2008-11-25 @ 18:46:28
Postat av: Anonym

trevlig blogg! :)

2008-11-25 @ 18:50:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0