Sleep Sweet

Det var mysigt att pappa och familjen kom på besök. Jag fick jätte fina burkar i keramik som är perfekt för socker och te, samt en blomma av Ebba. Det var fruktansvärt att gå på "julskyltningen" i regn och rusk. Jag tappade lusten för julen helt totalt. Det ända som var bra var att jag hittade ett jätte fint hårspänne med en stor svart rosett som jag ska ha på nyår (kommer nog använda det redan imorgon i och för sig) Vi kollade lite inredning till lägenheten samt lite kläder. Vi var nog inte på stan mer än en timma eller nått. Nu är vi i alla fall äntligen hemma, skönt att sitta i soffan med datorn i knät och en kaffe bredvid, känns lite slappt i och för sig. Vi ska snart börja med maten, och idag blir det biffar inlindade i bacon som vi ska grilla på min bordsgrill jag fick av Tobbe i present och till de serveras de potatis och morötter i ugn med aioli, mumms. Nu är det snart ny vecka med nya beslut och måsten. Jag jobbar bara två dagar, är ledig onsdag, torsdag och fredag sen jobbar jag helgen. Det kommer hända endel roliga saker denna veckan men mer kan jag inte säga för då har jag inget att skriva om senare. Nu ska jag lägga mig och ta en powernapp innan vi börjar med maten.

Sleep sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0