Red Delicious

Det har varit riktigt skönt att vara ledig idag, sov till 09:30. Satte mig i soffan tog en kaffe och en macka medans jag kollade på Jerry Springer. Jag mötte Tobbe 12:05 vid maxi. Vi tänkte att vi skulle ha köpt ett sällskapsspel tills ikväll. Men vi hittade inget som vi tyckte om. Jag gillar bäst frågesporter där man kan leka allmänbildad. Vi skippade spelet och koncentrerade oss på vad vi skulle äta ikväll. Julia kommer ju idag så det blir tacos. Jag kunde ju heller inte låta bli att köpa en parfym idag, det fick bli red delicious av Donna Karan, tycker den luktar otroligt gott. Vi cyklade hem och började packa inför en helg hos Tobbe. Min käraste vän Krestena kom och hämtade Larz Krizter i sin bil så han kunde komma hem till Tobbe. Julias kanin Pärlan och Larz Krizter funkade kanon bra ihop. Larz Krizter är liten men tuff och Pärlan är nonchalant så dom kommer nog bli ett fint radar par. Jag ska snart gå till Berga och handla köttfärs som jag både glömde ta med och ta upp från frysen, ingen tacos utan köttfärs. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tror att jag ska gå en runda på stan och kolla julklappar eller bara åka hem till pappa och hälsa på lite. Efter mat och mys så ska vi spela ett spel som Julia lånat av sin mamma, familje geni heter de. Nu ska jag sluta skriva och så

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Jack

cool blogg ;)

2008-11-28 @ 16:06:44
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0