Pizza

Pizzan är nu i ugnen och jag är hungrig. Tror att den kommer bli kanon god, den ser god ut. Efter maten ska vi bada, jag är riktigt sugen på ett varmt bad. Imorgon är det jobb och jag känner att jag inte har tid att jobba, jag har ju massa annat jag måste göra. Har börjat rita på två nya kollektioner som jag ska börja sy. Jag påbörjade min höst kollektion men känner att jag inte riktigt har tid med så stora projekt, utan får börja med barnkläder samt underkläder som inte tar så lång tid. Jag har börjat skissa på både barnkollektionen och underkläderskollektionen, det kliar i mina fingrar och jag vill bara hem och göra mönster, och sätta saxen i tyget. Jag skulle behöva köpa nytt mönsterpapper men jag får avvakta lite med de. Först och främst måste jag hitta tyger till underkläderna, tyg till barnkläder är inte lika svårt att hitta som tyg för underkläder. Jag är vist bra på att skjuta upp saker, har ju sagt under flera veckor att jag måste kolla upp lite tyggrossister men det är inget jag gjort än, är nog dags nu om jag vill ha mina tyger innan nyår. Jag önskar att jag hade mer tid för mitt företag och hade gärna tagit på mig mer beställningar, men jag hinner inte nu, mitt liv måste bli lite lugnare först. Precis när jag gick ut tillskärarakademin så sydde jag en brudklänning till min kompis tjej eller ska jag säga fru kanske, och den blev riktigt fin. Lägger upp lite bilder så ni få se.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0