Nytt Läge

Nu var det ett tag sedan jag skrev. I onsdag var det fullt upp efter jobbet, jag och Martina var och bowlade och käkade tacos, mums. Martina vann tyvärr med 50 p men jag var inte bitter för de. Det blir mycket fnitter och skoj när Martina är med och man känner sig som 13 igen hehe. Och igår var jag och Tobbe och kollade på en lägenhet med tre rum och kök som vi tackade ja till och fick. Vi börjar flytta in 1 Januari och hoppas på att jag blir av med min lägenhet så snabbt som möjligt. Så om det är någon som är intresserade så skriv in er på KalmarHem.se och kontakta mig, jag har en tvåa på 52 kvm med egen tvättstuga. tvättmaskin och torktumlare samt en mycket stor toa och en ingångsgarderob som nu är syrum. Vardagsrummet och köket sitter ihop, öppen planlösning som det så fint heter. Och ett mysigt sovrum, byggår är 2008. Obs det finns balkong. Idag har jag varit ledig men fick ingen sovmorgon för de. Det var bara till att gå upp och cykla till körskolan. Efter körskolan var jag tvungen att gå in till stan för att säga upp min lägenhet och drog sedan en runda på stan. Jag cyklade hem och inväntade att Julia skulle komma hem från skolan så jag, Julia och Tobbe cyklade runt och kollade lite lampor, soffor, kuddar och andra saker till det nya hemmet. Det först jag ska göra när vi flyttar är att bygga ett nytt terrarium till Lemmy så han får ett fint hem han också. Det bästa med den nya lägenheten var att det fanns två toaletter och tvättmaskin. Man har verkligen blivit bekväm med att ha tvättmaskin. Nu ska jag gå och laga mat eller ja laga och laga jag ska göra en tonfisksallad.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Berätta vart det ligger då!!

2008-11-08 @ 02:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0