Makeup Store

Ni kanske mins att jag skrivit om att jag skulle färga mitt hår, nu en vecka senare fick jag tummen ur och la i färgen. Tobbe står i duschen, och jag väntar på att mitt kaffe ska bli klart. Vi håller på att göra oss redo för kvällen som bär av mot Ålem. Vi ska hälsa på Sölve, käka lite mat, dricka och snacka skit. Egentligen var det inte förens imorgon vi skulle dit men har inget bättre för oss så vi tänkte att vi lika gärna kunde åka idag. Vi sover över i natt och få se om vi kommer hem imorgon kväll eller om det blir en natt till. Sölve har ju ett sort hus alldeles för sig själv. Jag hatar egentligen att åka iväg, man vet ju aldrig vad man vill ha på sig dagen efter och då måste man packa så himla mycket för att man ska kunna välja de som känns bäst. Även om jag bara åker över en helg vill jag gärna ha hela min garderob med mig samt allt smink och alla hår prylar. Men jag vet ju att jag aldrig gör något avancerat, blir ju alltid mascara och eyeliner samt min underbaraste rouge (makeup store i love it) Trots att jag vet detta så måste jag ju packa med mig allt jag äger och har. Jag måste nog ta mig lite fil eller gröt snart om jag inte ska hungra ihjäl tills vi ska äta. Kaffe stillar ju tyvärr ingen hunger, men gud va bra det hade varit om så var fallet. Nu kom Tobbe och la sig bredvid mig och somnade som en stock. Stackar jag undrar om han är helt slut efter mitt hostande och snorande på nätterna. Nu är kaffet klar och min mage kurrar, dags för soffan.



Ps. Jag har verkligen inte vant mig vid att ha långa naglar. Innan när jag inte hade några naglar kliade jag ju mig med fingertopparna och fick ta i som ?&%&¤#&%#"/ för att det skulle sluta klia och jag har väll inte riktigt vant mig vid de utan tar fortfarande i som =?&%¤#&#!! Och river då sönder mig själv istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0