Hostattack

Hej hej hallå idag har jag jobbat och varit mycket flitig. Dagen gick verkligen sakta och jag trodde aldrig den skulle sluta. Jag fick väldens hostattack idag på jobbet, med en kund i luren. Tårarna bara sprutade och jag fick inte stopp på hostan Och jag kunde ju inte lägga på, Det var ju bara att be om ursäkt 1000 gånger om ha ha stackas kund. Men nu äntligen är jag hemma fast med samma hosta. Efter jobbet cyklade jag hem till pappa för at vara barnvakt till Vilja och Elof. Pappa ska köra spinning och Anna är i Lund och pluggar. Jag sitter framför tv i soffan med en kaffe i handen och kollar Jerry Springer och bloggar, Vilken skön kväll. Efter jag skrivit klar så ska jag ringa Marcus och kolla om han skulle komma till mig och Tobbe imorgon och i så fall vad som händer. Inte så ofta han kommer hem från Stockholm. Kommer nog at bli kul i helgen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej :)

Trevlig blogg du har :D!



Jag tänkte fråga dig om du har lust att hjälpa mig med en viktig sak? Det är en enkel grej.

Nämligen att bli medlem på dessa två sidor (det är gratis såklart)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



och



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



Blir du medlem på båda sidorna så kommer jag länka till dig från min blogg :)! Schysst deal va?!



Är du aktiv på sidorna så kan du få gratis presentkort på en bland annat H&M, GinaTricot, Kicks och Makeupstore :) och vill du inte ha presentkorten själv så kan man ju alltid ge dem till någon i julklapp!



Ha en fin kväll nu!

2008-11-20 @ 19:59:17
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0