Glasskalas

Jag viste de. Så länge jag och Tobbe har träffats så har han sagt att han hatar fisk, själv har jag försökt att övertala honom att smaka och efter 4,5 år så har jag lyckats. Jag dubbel panerade fiskfiléer och kryddade med salt, peppar, fiskkrydda och dill. Kokte potatis och gjorde en vis sås med citron och dill. Och han gillade de. Jag viste att han skulle gilla det, det svåra var att få honom att förstå de själv. Jag har till och med köpt efterätt, tyvärr blev det inte Ben and Jerrys utan en jordgubbsglass som verkar helt okej. Efter glassen så ska jag börja med städningen. Tror också att jag behöver tvätta lite. Och ser nu att jag även måste fixa till mina naglar, fila och måla dom. Annars kommer dom små korta naglar jag lyckats få gå av igen och jag får börja på ruta 1.

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0