¤%#"#&?)#!#¤%&/ förkylning

Jag gjord ett tappert försök att jobba men till slut blev jag hemkörd. Var nog rätt bra, jag vill ju inte smitta ner mina kollegor. Men det är ju så %&¤#"?=!¤%&/ tråkigt att vara sjukskriven. Vad ska jag nu hitta på under dagen. I och för sig har jag ju nu all tid för att sy, så det är ju faktiskt en ide. Innan jag börjar med att sy så ska jag städa lite eller kanske är bättre att städa efter jag sytt, jag vet ju hur det brukar bli. Innan när jag och Tobbe bodde ihop var han alltid arg över att det låg nålar överallt he he, skulle nog skaffat mig en jätte magnet så jag kan få upp dom. Det bästa var när jag gjorde en deal med Tobbe om att han skulle sy något till mig och i gengäld så spelade jag tv-spel med honom. Han sydde mig en nåldyna som var "rund" och jag använder den flitigt. Kan lova att jag håller den varmt om hjärtat. Jag tror jag ska börja göra mönster till underkläderna jag skissat på. Men innan jag börjar med allt ska jag vila en stund och mysa lite med Lemmy. Jag tror att Lemmy kommer trivas kalas bra i nya lägenheten. Han får äntligen ett badkar igen. Och så får han en balkong med sol hela dagen och kvällen. han kommer trivas som fisken i vattnet. Jag vill bara flytta nu nu nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0