Födelsedag och teori

Igår var det min dag i många bemärkelser. Jag fyllde först och främst år hurra hurra hurra. Och så hade jag ju min tid för uppskrivning. Detta är något som har hängt över mig nu mycket länge. Men jag klarade de 55 rätt av 70 frågor men max poängen var 65. Allt bara släppte och jag kände mig gladare. Men det är ju för &%¤#=#"& att man ska behöva jobba på sin födelsedag. Ne men den biten gick också bra faktiskt, tyvärr slutade jag inte förens 18:00 man ville ju bara hem. När jag kom hem så började jag städa för mitt besök skulle komma 18:30 och det var riktigt snuskigt hemma. Mamma, Ellen och Lasse kom och fikade lite samt att jag fick paket. Efter att dom åkt så kollade jag och Tobbe film Adulthood, det var en gangster film och helt okej faktisk. Idag är det fredag och första fredagen på länge som jag får ha semester utan massa måsten. Nu när teorin är avklarad har jag inget annat för mig känns skönt. Ska snart gå och göra mig lite frukost det blir en smoothie och en smörgås.

BRB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0