Fint ska det vara.

Mitt huvud dunkar och jag är trött. Tobbe och Henke sitter i soffan och kollar på Idol det är ju rocktema idag, och de gillar vi ju.. Jag sitter och kollar lite hushållsprodukter som ska införskaffas efter flytten samt massa andra saker. Här kommer en lista, men jag lovar att de är inte allt.

  • Sodastreamer
  • Bordsgrill
  • Kaffebryggare
  • Kuddar till soffan
  • Ljusstakar
  • Gardiner

Och mycket mycket mer. Hur konstigt det än låter så tycker jag om att flytta, fixa och plocka rensa ut och få i ordning. Och jag har lovat mig själv att kasta massa skit, vi får se hur det går, jag vet ju hur svårt jag har att kasta saker och får lite ångest över tanken att kasta. Men mina 50-tals prylar rörs inte, dom ligger mig varmt om hjärtat. Förstår egentligen inte varför man ska behöva kasta saker, Jag skulle nog kunna fylla ett helt magasin, men måste man så måste man som Julia brukar säga. Jag ska snart gå och lägga mig i badet och slappa. Både jag och Tobbe är trötta och det har varit en lång dag men samtidigt har vi hunnit med endel saker som vi behövde kolla. Jag tror inte jag har berättat att jag har slutat bita på mina naglar men jag lovar er att dom börjar bli riktigt fina, jag kan till och med klia mig. Jag har köpt supernagellack som är kanon bra men det var ju inte så billigt direkt men det får det vara värt. Så snart dom har vuxit en bit till ska jag sätta på tippar och fixa till dom, så det inte ser ut som att man har manshänder. På tal om att fixa så köpte jag ju hårfärg idag som måste läggas i, går ju inte att ha den utväxten jag har idag, vill bara att min lugg ska växa ut så jag slipper den. Har lovat mig själv att aldrig mer ha lugg, men isch för sig, när den är så där kort som den är när man precis har klippt den så är den ju fin, men så fort den får lite längd ser det för jävligt ut Ne ska nog gå och lägga i färgen nu så jag har det gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0