Dramaqueen

Bakfyllan är borta och jag är rastlös. Vågar inte ens fråga min karl om vi ska ut och gå, behöver bara titta på han så ser jag hur ynklig och synd det är om honom idag på bakfyllans dag. Men vi har haft det bra, kebabtallrik och film, kan inte bli bättre på en söndag. Imorgon är det jobb som väntar och jag tycker det ska bli riktigt skönt. Efter jobbet kommer Sölve och vi ska bjuda igen efter helgen. Jag ska försöka hinna hem en runda till min lägenhet och plocka iordnin samt ge Lemmy mat. Nu ska jag ut i köket och göra mig lite te. Tror jag ska slå en signal till min kära vän fru Bolander.


Vem orkar med en dramaqueen. Jag gör det inte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0