Ben and jerrys

Då har man sovit bort denna dagen. Blev lite längre än jag tänkte. Från 11:00 till 15:00 det är ju inte likt mig. Jag förstår inte vilken energi jag har gått på, kanske därför jag varit så fnittrig dom senaste dagarna. Jag som skulle städa och sy. Tobbe tyckte jag skulle städa imorgon. Men det är ju så skönt att få det gjort, så kan man vakna imorgon och ta en mysig frukost och låta dagen börja utan måsten. Jag ska snart gå och handla citron och dill och tror faktiskt att det blir lite glass också. Jag är ju faktisk sjuk. Men helst av allt hade jag velat ha ben and jerrys mmmmmm vad gott. Ne nu ska jag göra hemmet rent från smuts och annat äckel, (då kanske jag skulle slänga ut mig själv)


Kommentarer
Postat av: Sofia

mm vad gott med ben & jerry's och krya på dej :)

2008-11-12 @ 15:55:02
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0