Back to underwear

Här har jag hittat ett perfekt tyg till underkläder, Fin vit färg och bra kvalitet på tyg. Sen måste jag säga att jag gärna hade haft hennes hår och ja ja hennes kropp hade varit helt okej att ha den också, Men jag får nöja mig med min michelin kropp blek och valkig he he ( jag älskar självironi). Hatar att man inte blir brun på vintern och denna sommaren var det ju knappt någon sol så då fick man ju ingen färg, jag som annars brukar bli brun som en pepparkaka. Men jag tänker inte sola solarium, vill inte se ut som ett russin vid 35. Jag får snällt vänta tills nästa sommar och hoppas på bättre väder. Jag hoppas att vi kan dra ihop ett gäng som åka utomland och då kanske få lite färg. Men ne nu börjar jag spinna iväg för mycket. Back to underwear, Jag har bestämt mig för att kollektionen ska vara enkel men elegant. Jag gillar ljusa underkläder för det känns fräscht. Tänkte mig baby doll och strass. Vi får se vad detta slutar och jag hoppas jag inte svävar ut för mycket så det blir pankaka av allt ihop.


Men tänk
Ljust
Baby Doll
strass
glamor

Detta borde inte kunna gå illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0