Äckliga människa

Äckliga människa.

Jag är trött på människor i allmänhet vore rätt skönt om man fick vara själv en stund utan att någon ringer eller sms:ar. Imorgon ska jag till Challe och prata av mig. Tror att Challe har endel att prata om också. Ska berätta lite om helgens bravader för henne, jag har ju endel roligheter hon måste få veta om både det ena och det andra, och hon har vist endel att berätta hon också. Jag börjar redan längta till helgen och hoppas på att den kommer kännas längre än alla andra helger. Tycker att jag borde märka av en längre helg i och med min semester varje fredag. Men jag har ju så mycket att uträtta på min fritid att jag inte märker av min semester. Semester brukar jag annars förknippa med lugn och ro, sovmornar och dagar utan stress. Det är vist raka motsatsen för min del. Sen jag började ha semester varje fredag har jag inte sovit ut en enda &%¤?¤#"%& gång, utan har snällt gått upp 07:00-08:00 och haft fullt upp hela dagen. Lika så denna fredagen då min bovärd ska göra en besiktning på min lägenhet 08:00 KUL. I helgen ska jag nog till Tina och hälsa på, vi skulle höras till helgen. På fredag ska jag ut och käka med Helen efter att hon slutat jobbet, och så ska vi ut till Tobbes föräldrar en runda och prata terrariebygge med Anders. Jag har svårt att se ljuset i denna tunneln och med de menar jag att även om jag bara jobbar två dagar till denna veckan så känns det alldeles för länge för att helgen ska vara här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0