20:00

Så skönt. Vi ska snart lägga oss i sängen och kolla film, jag vet inte vad det är för filmer, Tobbe har bränt en DVD så vi får väll se vad det blir. Skönt med en slapp söndag, tycker det ska bli skönt att jobba imorgon och hoppas på att det blir lugnt. Jag känner dock att jag börjar bli förkyld så vi får väll se hur det går att prata med alla kunder imorgon. PAUS mamma ringer nu. BACK, mamma ville bara kolla hur det var med oss och om vi hade kollat på matchen. Mamma och Lasse hade varit på O'Learys och det hade varit mycket folk. Det är ju rätt sjukt att 47 bussar lämnade Kalmar med fans som skulle till Halmstad och dess utom var det fullt på varenda krog i stan. Har inte tänkt på att det finns så mycket folk i Kalmar. Vart finns dom en vanlig lördag??????


Kommentarer
Postat av: Kristina&Ellen

Vart dem är en vanlig lördag?!!!! ha...hemma i tv soffan precis som du din toffel! :)

2008-11-10 @ 18:10:28
Postat av: DollyDean

He he och mer toffel ska jag bli brudjävlar ;) Vilka var det som var tofflar i helgen när jag ville ut ah ah?????

2008-11-10 @ 18:14:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0