17:01

Idag har jag hunnit med mycket, Tina kom förbi en runda med vars en sallad från kallskänken. Vi tog en kopp kaffe efter maten och satte oss i soffan och pratade lite skit. Efter att tina åkt så fortsatte jag med att städa. Vid 14:30 tiden kom pappa och hämtade mig och vi åkte då till återbruket. Pappa behövde lite lyse till husbygget nu när det börjar bli så mörkt, så han behövde kolla lite lysrör. Vi hittade det vi behövde och åkte där ifrån. Vi åkte hem mot pappa och mötte upp en kille som kallades Frallan som ska hjälpa pappa med att köra ut jord så dom kan få gräs till nästa sommar. Efter att vi pratat med Frallan så lämnade pappa av mig hemma. 8 min efter jag klivit innanför dörren så kom Tobbe hem, Vi la oss i soffan och tog det lugnt. Efter en stund blev jag lite hungrig och gjorde mig en sallad med mozzarella och moghrabiah (stor couscous) Jag ska snart börja med att sy lite som jag hade tänkt göra idag men det kom lite emellan. Snart dags att börja med nyårsklänningen. Men det kanske är bättre att bestämma vad vi ska göra på nyår så man kan göra klänningen efter sällskapet. Men en sak är säkert är att den ska vara svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0