07:08

Snart dags att börja jobba. Jag sitter nyduschad i soffan och bloggar och kollar nyhetsmorgon. Jag gillar nyhetsmorgon skarp men ibland vill jag inte titta, känns som det bara är elände . Jag vet inte om det blir en hel dag på jobbet idag. Jag är så hes och rosslig och icke att förglömma allt detta slem. Fick ett mess från Tobbe nyss där det stod att jag inte lät så pigg i natt. Men jag gör ett tappert försök. Jag hatar verkligen att vara sjukskriven. Fick in en kund igår föresten som sa

- å gud va fint du pratar

- jasså tycker du de, jag är ju jätte förkyld ( kläckte jag ur mig )

Jag var så trött och seg igår på jobbet så jag tror att jag sa massa konstiga saker till kunder, jag skulle fråga en kund om vilket telefonnummer det gällde, men frågad istället vad klockan var. Tror jag är trött efter som jag inte kan sova på nätterna. Men å andra sidan är jag så bra på att prata utan att tänka. Ja menar aldrig något elakt utan det kan nog bara låta värre än vad det är. Jag hatar när man ska säga något och så blir det bara mer och mer invecklat och man kan inte ta sig ur det och istället får man säga, äh vi skiter i det jag menade inget elakt i alla fall. Ha ha ja jag undrar hur många gånger man har lyckats med de. Ne nu ska ansiktet på om det ens är någon mening, kommer ju snyta bort allt smink ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0