Working

Gårdagen var helt okej. Jobbade till 17:15, cyklade hem direkt efter jobbet. När jag kom hem stod glöggen på spisen och fläskfilén låg i marinad.  Henke, Zugge, Kevin och Julia kom på besök,  det var alltså fullt hus. Vi satt i soffa och pratade kollade klipp på youtube och drack glögg, en mysig kväll med andra ord. När alla hade åkte hem så gick jag och Tobbe och la oss i sängen, pratade lite skit och somnade sedan. Vaknade i morse klockan 08:00 då det var dags att åka till jobbet. Maria kom samtidigt som mig till jobbet, det var raka vägen till fikarummet för att hämta kaffe. Det ringde på bra under dagen och det var helt okej att jobba. Mycket kaffe och fnitter blev det. Och egentligen längtade jag bara till att det skulle bli lunch då jag fick äta min potatisgratäng och fläskfilén sjukt gott och jag måste säga att jag och Tobbe är grymma på mat. Mellan samtalen målade jag upp lite idéer som sedan ska bli ett projekt. Tiden gick sjukt långsamt och jag satt som i en dvala. Äntligen hemma och igång med maten, ikväll blir det tacos och det kommer sitta fint. Nu ska jag plocka lite och slänga in en tvätt. Hörs kanske senare.

     
Maria                  Isak                     Linn


Mitt skrivbord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0