Sailor

Folk är fan inte friska. Kollar just nu på en dokumentär om plastikkirurgi och ibland undrar man hur folk funderar och resonerar. I dokumentären så är det två män med som kände att dom ville ha större muskler och istället för att träna så la dom in silikon, och det var knappast attraktivt. Det såg ut som dom försökte göra ett könsbyte men satte brösten förlängt ifrån varandra. Jag är glad att jag inte har lika lågt IQ som dessa människor som förstör sitt utseende genom att operera sönder sig. Föresten så blev jag vansinnig när jag kom hem. På väg hem från jobbet så hörde jag att jag tappade något och tänkte ja ja det var bara mina mynt jag hade i fickan, orka stanna för att plockaupp dom, så jag cyklade vidare. Väl hemma och efter en varm dusch så kollar jag mig i spegeln och ser att mitt ena öronhänge saknas och pling det ringer en klocka, det var inga mynt jag tappade utan mitt käraste öronhänge. Så det var bara till att surfa in på www.barbarella.se och fixa ett nytt. Men så jävla pissiga pengar. Så imorgon får jag inte glömma att hämta mina reservisar innan jobbet. Ska också kolla om jag hittar det jag tappade imorgon på väg till jobbet, jag vet ju vart jag tappade det så vi får väll hoppas på att jag finner det. Men vist det är ju lite kul med nya men jag orkar inte betala 215 kr per styck just nu vid jul utan det får bli efter jul och då blir det nog ett par av denna modell, riktigt fina tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0